יום ירוק – הגן הסולארי וארגון ימים ירוקים לגני ילדים

כאשר אנחנו שולחים מדי בוקר את הילדים שלנו ליום הלימודים שלהם בגן אנחנו מקווים שבגן הם ילמדו נושאים חדשים אודות העולם.
כל ילדי הגן הם ילדים שיש להם סקרנות טבעית ורעב גדול מאוד ללמוד ולהכיר את העולם בו הם חיים.
ארגון של יום ירוק לילדים שלנו – יום בו הם ייהנו מפעילויות אודות איכות הסביבה יכול לעניין אותם מאוד ולענות על חלק מהשאלות הבוערות שלהם. חברת הגן הסולארי מארגנת לילדים ימים ירוקים בהם הם לומדים על איכות הסביבה.

יום ירוק – למה חשוב ללמד את הילדים שלנו על הסביבה?

למה בעצם חשוב ללמד את הילדים שלנו על הסביבה בה הם חיים?
באופן טבעי אם אנחנו רוצים שהילדים שלנו ישמרו על איכות הסביבה אנחנו צריכים קודם כל ללמד אותם מהי הסביבה בה הם חיים.
לימוד הילדים שלנו אודות הסביבה על כל מרכיביה השונים ואודות הדרכים שאפשר לשמור עליה (חיסכון באנרגיה, מחזור ועוד…) וגם על החשיבות של פעילות השמירה יכולה לאפשר לילדים שלנו באמת להתמסר למשימה זאת ולשמור את הסביבה שלנו.

איך לימוד הילדים על איכות סביבה יקדם את החברה שלנו?

כאשר אנחנו מלמדים את הילדים שלנו על איכות הסביבה אנחנו למעשה מלמדים אותם לקחת אחריות וגם שיש להם תפקיד חשוב בעולם בו אנחנו חיים.
למידה על איכות הסביבה יכולה ללמד את הילדים שלנו שכל מעשה שהם עושים יש לו השלכות ושכאשר הם שומרים על איכות הסביבה הם תורמים תרומה משמעותית לעולם שלנו.

יום ירוק – איזה פעילויות זה כולל?

יום ירוק הוא יום מרגש מאוד ומעניין שיכול לכלול פעילויות רבות. יום זה יכול לכלול פעילויות שונות כמו למשל פעילויות מחזור שונות או פעילויות יצירה.
חשוב שנתאים את הפעילויות ביום זה לגיל של הילדים שלוקחים בו חלק, כך שהפעילויות יתאימו ליכולת הקוגניטיבית והתפיסתית שלהם וגם יעניינו אותם.

איך מודעות לסביבה תעשיר את הילדים שלנו?

יום ירוק יכול להגביר את המודעות של הילדים שלנו לאיכות הסביבה. כאשר הילדים שלנו יהיו מודעים לאיכות הסביבה ולכך שגם להם יש השפעה עליה הם יוכלו לבחור אם הם רוצים לעזור לשמור עליה או לא. האפשרות לבחור תאתגר את הילדים שלנו ותעשיר את עולם התוכן האישי שלהם. אתגר זה ובחירה זאת יאפשרו להם לצמוח ולהתפתח ולהרגיש שיש להם השפעה על העולם ועל הסביבה בה הם חיים.