הגן הסולארי במגוון פעילויות לקיץ

קבוצות  משפחות ילדים נוער ומבוגרים

קייטנות אקולוגיות  לילדי בית ספר יסודי ותיכון
סיורים והסברים על אקולוגיה ויצירת סביבה ירוקה למשפחות וקבוצות
חוויה אקולוגית מעשירה לכל המשפחה בקיץ
סביבה וקיימות עבר הווה עתיד ביחס לכל אחד ואחד
מדע יצירה ומנהיגות חברתית לנוער

פעילויות וקייטנות לילדים בגן הסולארי

ירוק וכייף : בגן הסולארי הילדים לומדים בצורה חווייתית על טכנולוגיות אנרגיה ירוקה, מחזור וקיימות ורוכשים כלים מעשיים לשמירה על הסביבה.

סיור אנרגטי ירוק לקייטנות: חוויה ירוקה לקייטנות מכל הארץ, בקייטנות הילדים נחשפים בדרך חווייתית לנושאים הקשורים בשמירה על הסביבה, אנרגיה ירוקה, והפעלות המקנות להם ידע וכלים לשמירה על הסביבה

סיורים ואירועים למשפחות קבוצות ויחידים

משפחה ירוקה – סיור למשפחות וקבוצות: הגן הסולארי מזמין משפחות, הורים וילדים, נופשים ומטיילים לסיור אקולוגי חוויתי שבו נלמד מה אנחנו יכולים לעשות כבר מהיום בביתנו כדי לחיות בהרמוניה עם הסביבה.

מדע חקירה מנהיגות  והדרכה סביבתית

נוער שוחר סביבה – תכנית סיור אקולוגי לתלמידי חטיבת ביניים: בגן הסולארי רוכשים בני הנוער מודעות, ידע וכלים מעשיים לשמירה על הסביבה ויצירה של חברה בת קיימא בצורה חווייתית תוך היכרות עם טכנולוגיות ירוקות.
ללמד ירוק – תכנית סיור אקולוגי למורים וצוותי הוראה. בסיור נעסוק בשאלות כיצד יכול בית הספר להשפיע על התנהלות התלמידים בתחום השמירה על הסביבה? הקשר חינוך ירוק להתנהגות התלמידים, שמירה על ציוד וחיסכון במים וחשמל בבית הספר? כלים ירוקים שניתן בקלות להכניס לבית הספר בשנה החדשה, אפשרויות ליצירה אקולוגית בבית הספר.

סיור אקולוגי לתלמידי תיכון – מה קשר בין סביבה ליחסים בין אנשים?

שמירה על הסביבה מול תהליכי התיעוש המודרניים – מה חשוב יותר? האם מדינת ישראל מסוגלת להחליף את מקורות האנרגיה המזהמים באנרגיה נקיה? מה ההבדל בין אנרגיה תרמו-סולארית לפוטו-וולטאית?

Spread the word. Share this post!

About the author

יניב פילדסט - יזם סביבתי ואיש חינוך.
מייסד ומנכ"ל הגן הסולארי בבנימינה, מרכז חינוך לקיימות ואיכות הסביבה משנת 2009. פעיל ומוביל מיזמים קהילתיים סביבתיים, כגון: 'היער הנדיב - יער מאכל קהילתי בנימינה', 'חיים לנחל תנינים', 'מאבק הפחם לסגירת תחנות הכוח המזהמות' ועוד.

1 comment on “קיץ 2011 בגן הסולארי”

Leave A Reply

האימייל לא יוצג באתר.