בעמוד זה ריכזנו עבורך את עיקרי מדיניות הביטולים וההחזרות שלנו, כיוון שאנו מאמינים במקצועיות, שקיפות והגינות.
אם עדיין יש לך שאלה או בקשה, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו במייל info@haganhasolari.co.il או בטלפון 072-2612211 בימים א-ה בין השעות 9:00-15:00.
מדיניות ביטולים
- אספקת המוצר/השירות/הפעילות תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בטופס ההסכם עם הלקוח.
- ניתן לבטל קניית שירות/פעילות תוך 7 ימים מיום החתימה על העסקה ובלבד שהביטול יעשה שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות/אמורה הפעילות להתקיים (להלן "תקופת הביטול").
- זכות הביטול אינה קיימת במקרים הבאים:
- מוצרי "טובין פסידים" על פי חוק הגנת הצרכן.
- אם המועד שנקבע למתן השירות/לקיום הפעילות חל בתוך 7 ימים, שאינם ימי מנוחה, מיום הקנייה.
- מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה.
- ביטול הקניה יעשה בכתב לדוא"ל info@haganhasolari.co.il או באמצעות דואר רשום לכתובת: הגן הסולארי, הגיבורים 1 בנימינה 30500 בלבד.
- במקרה של ביטול עסקה במסגרת תקופת הביטול, יושב הסכום ששולם בגין המוצר ללא דמי ביטול.
- במקרה של ביטול עסקה מחוץ לתקופת הביטול, יחויב הלקוח בדמי ביטול בגובה של 5% מעלות השירות/הפעילות.
- במקרה של ביטול שיתקבל בתקופה של פחות משני ימים, שאינם ימי מנוחה, מיום הפעילות, יחויב הלקוח ב-50% מעלות השירות/פעילות.
- בכל מקרה שבה נדרש הלקוח לשלם מקדמה ברכישה של שירות או פעילות, במידה ותבוטל ההזמנה – לא תוחזר המקדמה ותיחשב לדמי ביטול.
- לא ניתן לבטל שירות/פעילות ביום קבלת השירות/קיום הפעילות. ביטול ביום הפעילות יחויב במלוא סכום הקניה.
- לא ניתן לבטל או לקצר שירות/פעילות ארוכת טווח לאחר תחילתה. במקרה של קיצור או ביטול, יחויב הלקוח במלוא הסכום שנחתם בהסכם ההתקשרות.
- למען הסר ספק:
- יום הקנייה הוא יום החתימה על הסכם העבודה.
- החזרת דוא"ל שבו המילים "מאשר/ת את הטופס המצורף" תיחשב לחתימה על הסכם לכל דבר ועניין.
- הגן הסולארי שומר לעצמו את הזכות לבטל מכירה אם ארעה תקלה טכנית אשר מנעה את קיום הפעילות/מתן השירות, במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים לדעת הגן הסולארי את אספקת המוצר/קיום הפעילות/מתן השירות, במידה ונפלה טעות באילו מן הפרטים לרבות תיאור המוצר/שירות/פעילות ו/או מחיר המוצר/שירות/פעילות או בכל מקרה שלדעת הגן הסולארי נעשתה פעולה בניגוד להוראות הדין, ואם לאחר שהתקיימה המכירה, בכל דרך שהיא, התברר שלא ניתן לספק את המוצר/שירות/פעילות. במקרים אלו, יציע הגן הסולארי מוצר/שירות/פעילות שווי ערך למוצר/שירות/פעילות שהוזמנו או לחלופין להשיב ללקוח את כספו.
מדיניות החזרות
- ניתן להחזיר מוצרים שנקנו ולקבל את הכסף בחזרה, בתנאי שהמוצר שלם ולא נעשה בו שימוש, שהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 7 ימים מתאריך קבלת המוצר ובצירוף הודעת החזרה לכתובת הגן הסולארי המצוינת לעיל.
- ביצוע ההחזרה יבוצע באמצעות דואר רשום, שירות שליחים, או בכל אמצעי אחר המאשר את קבלתו.