בעמוד זה ריכזנו עבורך את עיקרי מדיניות הביטולים וההחזרות שלנו, כיוון שאנו מאמינים במקצועיות, שקיפות והגינות.

אם עדיין יש לך שאלה או בקשה, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו במייל info@haganhasolari.co.il או בטלפון 072-2612211 בימים א-ה בין השעות 9:00-15:00.

מדיניות ביטולים

  1. אספקת המוצר/השירות/הפעילות תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בטופס ההסכם עם הלקוח.
  2. ניתן לבטל קניית שירות/פעילות תוך 7 ימים מיום החתימה על העסקה ובלבד שהביטול יעשה שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות/אמורה הפעילות להתקיים  (להלן "תקופת הביטול").
  3. זכות הביטול אינה קיימת במקרים הבאים:
    1. מוצרי "טובין פסידים" על פי חוק הגנת הצרכן.
    2. אם המועד שנקבע למתן השירות/לקיום הפעילות חל בתוך 7 ימים, שאינם ימי מנוחה, מיום הקנייה.
    3. מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה.
  4. ביטול הקניה יעשה בכתב לדוא"ל info@haganhasolari.co.il או באמצעות דואר רשום לכתובת: הגן הסולארי, הגיבורים 1 בנימינה 30500 בלבד.
  5. במקרה של ביטול עסקה במסגרת תקופת הביטול, יושב הסכום ששולם בגין המוצר ללא דמי ביטול.
  6. במקרה של ביטול עסקה מחוץ לתקופת הביטול, יחויב הלקוח בדמי ביטול בגובה של 5% מעלות השירות/הפעילות.
  7. במקרה של ביטול שיתקבל בתקופה של פחות משני ימים, שאינם ימי מנוחה, מיום הפעילות, יחויב הלקוח ב-50% מעלות השירות/פעילות.
  8. בכל מקרה שבה נדרש הלקוח לשלם מקדמה ברכישה של שירות או פעילות, במידה ותבוטל ההזמנה – לא תוחזר המקדמה ותיחשב לדמי ביטול.
  9. לא ניתן לבטל שירות/פעילות ביום קבלת השירות/קיום הפעילות. ביטול ביום הפעילות יחויב במלוא סכום הקניה.
  10. לא ניתן לבטל או לקצר שירות/פעילות ארוכת טווח לאחר תחילתה. במקרה של קיצור או ביטול, יחויב הלקוח במלוא הסכום שנחתם בהסכם ההתקשרות.
  11. למען הסר ספק:
    1. יום הקנייה הוא יום החתימה על הסכם העבודה.
    2. החזרת דוא"ל שבו המילים "מאשר/ת את הטופס המצורף" תיחשב לחתימה על הסכם לכל דבר ועניין.
  12. הגן הסולארי שומר לעצמו את הזכות לבטל מכירה אם ארעה תקלה טכנית אשר מנעה את קיום הפעילות/מתן השירות, במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים לדעת הגן הסולארי את אספקת המוצר/קיום הפעילות/מתן השירות, במידה ונפלה טעות באילו מן הפרטים לרבות תיאור המוצר/שירות/פעילות ו/או מחיר המוצר/שירות/פעילות או בכל מקרה שלדעת הגן הסולארי נעשתה פעולה בניגוד להוראות הדין, ואם לאחר שהתקיימה המכירה, בכל דרך שהיא, התברר שלא ניתן  לספק את המוצר/שירות/פעילות. במקרים אלו, יציע הגן הסולארי מוצר/שירות/פעילות שווי ערך למוצר/שירות/פעילות שהוזמנו או לחלופין להשיב ללקוח את כספו.

מדיניות החזרות

  1. ניתן להחזיר מוצרים שנקנו ולקבל את הכסף בחזרה, בתנאי שהמוצר שלם ולא נעשה בו שימוש, שהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 7 ימים מתאריך קבלת המוצר ובצירוף הודעת החזרה לכתובת הגן הסולארי המצוינת לעיל.
  2. ביצוע ההחזרה יבוצע באמצעות דואר רשום, שירות שליחים, או בכל אמצעי אחר המאשר את קבלתו.